Pages

19 October 2011

hye blogger..
hmmm blogger taw..ary nieyh en aku aser bahgia cangat..napew yew aku bahgia..saluny aku kecewe cedeyh..
ha..bab ny ary nieyh doa aku diperkenankan..aku salu bedoa agr aku diberi kesempatan untk
bejumpe nan dyer..terime ka YA ALLAH,sesungguhny kau telah mendengarkan doa hambamu ini..
biar pown hanye seketike aku dpt menatap wajahny,namun itu sudah cukup menjadi pengubat rindu aku
pd dyer..aku dpt becembang nan dyer..cebenarny anyak hal yg na aku kongsikan nan dyer..tp mase seolah2 ta mengizinkanny..terlalu singkat...terase seperti wktu tu cepat cangat bejalan ketike aku besame dyer...
ketike aku berade dgn diriny..desah nafasny cukup menenangkan jiwe aku yg dirungdung resah..senyuman yg terukir dibibirny ckup mengubat rase sakit yg ad ditubuhku..suareny menjadi peransang untk aku terus bangkit dgn semangat...terime kasih sayang kerane mengubati kerinduan ifa...
   -denga tulus ikhlas..ifa sayang fizie sangat2-
ap yg di baca adlah ap yg menjadi kenyataan.kenyataan adlh hakikatnya,tak dpt diubah melainkan menerima sama ada baik @ sebaliknya.terima kasih kerana sudi mmbaca

No comments: