Pages

18 October 2011

hmmm..mr.blogger..saat nieyh mr.blogger pasti mengerti kan ap yg aku rase...
sampai saat nieyh aku masih menunggu khdrn dyer untk menemui aku..tp tader tande2 pown yg dyer ign menemui aku..aku cedeyh cangat taw..da ampir seminggu aku besabar menunggu dyer menemui aku..aku salu bedoa supaye aku diberi kesempatan utk menemui dyer..walupown da bape kali aku kecewe dgn penharapan aku untk jmpe dyer nieyh,aku tetap ign menanti dyer..hmmm..kenape erk sampai saat ini dyer masih blorm hadir menemui aku...dyer da ta maw temui aku ker??tp dyer yg membuat jaji na temui aku..dyer taw ta yg penantian tu satu penyeksaan...ta mungkin larh dyer lupe untk temui aku cebab setiap pg aku menyatekan harapan aku supaye dyer dtg temui aku...hmmmmmmmm :(
ap yg di baca adlah ap yg menjadi kenyataan.kenyataan adlh hakikatnya,tak dpt diubah melainkan menerima sama ada baik @ sebaliknya.terima kasih kerana sudi mmbaca

No comments: