Pages

17 October 2011

heheh..congrate sharifah nadhrah binti syerd borhan kerane anda telah berjaye renovate awk punyer blog page,...hahahah*mcm s**l memuji diri cendiri..hahahah..ad aku kesah...
ap2 pown aku hepi larh..bab aku da ubah cikit blog aku yg da besawang nieyh..heheh..hajat aty da lama na touch up blog nieyh tp ta penah kesampaian..ha skang da pown terlaksane..hihi..bangge cikit..nieyh usehe aku taw..even ta klaazz mcm blog owang laen pown,tp comeyll gak blog aku nieyh..hakhak
blog nieyh kan da mcm diary life aku...so aku na la ia sentiase dijage nan rapi..nie ke asyk skin yg same jew..tader perubahan..na muntah gak aku nengakny..tu header tu chantek ta??hihi..sy suke taw...da cukup pown melambangkan jiwe aku..tp agk pening gak larh aku ngadap mende alah nieyh..*usehe tgga kejayaan larh beb..hihi..
ap yg di baca adlah ap yg menjadi kenyataan.kenyataan adlh hakikatnya,tak dpt diubah melainkan menerima sama ada baik @ sebaliknya.terima kasih kerana sudi mmbaca

No comments: