Pages

16 October 2011

hmmmmmmmmm..da bape lame eyh cuty sem..lpe lak na menghitung..hihi
taw ta..sy bosan larh..this semester break is a bored holiday..how can it's happend..hmm nta don't know larh..bla balik kolej..mak aihh haty bebunge2 jew maw balik umah..tp bla da dok umah hmm timbul la pulak pasaan bosa..abes cam ner ke gayerny..dok dlm gua larh cam tu..hahah
lgy larh kebosanan en...ap der aku nieyh..hehehe
da la time cuty nieyh banyak pekare yg ta diduge belaku..ayoyo...
n da la campai ary nieyh aku ta gak dpt agy ketemu sama owang yg aku cinte..ap kes enta..da la cam susah jew na clash cuty cam skang..tp bla ad kesempatan cam ginieyh ta pulak jumpe2..ap der..
every morning when i woke up from my beauty sleeping the first thing that i'll thinking is about him..always will be like that..why must it happened..may be because i'm really miss him..
when the words of m.i.s.s come into my heart i'll be crying..my tears will drops on...
the feeling can be controlled but the tears never be lying..that is what i know...
ap2 pown ta kesah larh..campai saat nieyh aku still beharap aku leyh jpe dyer..aku rindu na tatap wajah dyer..hehehe...da la time cuty nieyh aku ad penyakit da leyh tido..hahah..da mcm musang da..igtkan cuty na tido puas2,tp malangny ta dpt larh na aser nkmat tido tu...  
ap yg di baca adlah ap yg menjadi kenyataan.kenyataan adlh hakikatnya,tak dpt diubah melainkan menerima sama ada baik @ sebaliknya.terima kasih kerana sudi mmbaca

No comments: