Pages

13 October 2011

knp la sume noeyh harus aku yg tanggung..ap dase aku pd dyer ya ALLAH..ya ALLAH sesungguhny engakaw lah yg maha mengetahui..engkaw larh yg mengetahui setiap ap yg aku rase ya ALLAH..maka aku memohon kekuatan juge ketabahan untk aku trus menjalani kesakitan ini dgn ikhlas...
aku ta pernah ign mengungkit setiap ap yg tlh aku lakukan terhap dyer insan yg aku benar2 aku cintai..aku ikhlas berkorban segaleny dmi dyer...namun knp mst melemparkan kace dihaty aku..hgga haty aku terluke dgn lemparan kace itu..tike susah dyer dahulu kale aku lah yg akn menyerah kan diri menjadi payung pelindung dyer..aku taa pernah sggp mlhat kesusahan dyer..aku sedaya upaya mmbantu dyer...tike bhagia dyer aku juge turut bahagia walupun dyer ta pernah ign kongsi kebahagiaan dyer..tp aku ta kesah,cukup larh sekadar aku tahu dyer bahagia..andai dyer sedeyh aku aku tadahi airmate dyer..kerane bg aku air mate der terlalu beharge untuk megalir jatuh kebumi....semua yg aku lakukan adalah mmberi kesan yg pedih wat diri aku..tp aku ta penah hiraukan kesedihan yg aku tggung..senyuman dyer adalah yg terpenting dlm idop aku...
segale ap kekurangan diri dyer aku terime dgn aty yg terbuke lapang...walupun dgn setiap kekurangan dyer mnjd bahan cacian sahabat2 aku,aku pertahankan..aku seringkali dikatekan lurus kerane memilih insan seperti dyer..tp aku ta pernah endahkan ap kate manusia diluar sane..bg aku kekurangan dyer itu adlah keagungan dan mahkota dyer,,..aku syg dyer tnper mghiraukan ap kate owang laen..aku cube mengubah sedikit demi sedikit diri dyer..dan kini alhamdulillah..dgn keinginan dyer,dgn izin allah..dyer juge same seperti laki2 laen...aku bhagia...
tp knp dyer menyakiti hatyku ya ALLAH...knp??ap dyer lper setiap pengorbanan aku??aku ta minta dyer blz setiap ap yg aku lakukan untk dyer,..ckuplah dgn dyer menyayangi aku...kini segaleny berubah..awan menjadi mendung...tawa beganti tangisan...dyer berubah..dyer ta lagy menganggap aku wujud sebagai kekasih dyer..hancur haty aku ta siape dpt terjemahkan...kesedihan aku ta siape dpt leraikan melaen hanya dyer..
walupun dgn besiakap sebegini terhadap aku,,hanya tuhan saja yg tahu aku masih mencintai dan menyayangi dyer seperti dahulu kala..tiada ap yg berubah dihaty aku..dyer tetap menjadi raje haty aku..aku percaye dgn kuasa yg maha esa..suatu ketike nanti dyer pasti akan sedar akan segaleny...
-fizie hadir fizie dlm kehidupan ifa adalah pelengkap hidup ifa didunia ini...-
ap yg di baca adlah ap yg menjadi kenyataan.kenyataan adlh hakikatnya,tak dpt diubah melainkan menerima sama ada baik @ sebaliknya.terima kasih kerana sudi mmbaca

No comments: