Pages

10 January 2012

besame-same










si comeyll saya..heheh..ptg tu abes claz rushing trus pgy jmper dyer at kl sentral,bab dyer ajk pgy klcc..heheh..gler kentang kan saya..


 hmmm niey muke da kenyang bru pas melantak..sy suke tgk dyer mkn.wat sy aser hepi..love this moment..
o.k nieyh pling sweet aserny..dyer da wat sy cair nan sikap dyer..ta sangke gak dyer mmpu bg lynn mcm tu..sgt penat time nieyh..tp bla nan dyer ilang sgale kpntn..

********************************************************

o.k na citew nieyh..hmmm kami emang bejauhan..puas aserny aku besabar untk besame meluangkan mase..tp salu ta bekesempatan..dyer telalu sibuk..jd untuk pemulaan 2012,aku aser bahagia sanad..dyer itot aku balik kl..heheh..anta aku sampai kolej agy..pas da balik kolej itew owang kuar..bab ary pown mcm awl agy en..itew owang pgy bejalan ke times..sumpa best gler,.dyer sweet cangat..aku pown ta pena menyangke yg dyer mmpu lyn aku mcm tu..selame niey aku p.k dyer ta pandai na manje2kan aku..besame dyer aku aser sanad bahagia..aku aser diri aku diprotect sanad..aku taw itew owang tader la sweet cangat mcm couple2 yg laen..tp untk kali niey aku bahagia yg teramat...setelah penat merayap..dyer pgy kolej aku dlu..mcm ta campai aty aku na biar dyer balik putrajaya sowang2..tp na wat cam ner..aku kner relekan gak..hmm ecokny claz aku cam beser larh..dgn kepanatan aku truskan gak lgkh ke claz..then ptg tu dyer text aku ajk pgy klcc.aku pown besorak gembire la en..abes claz..aku beciap..trus rushing pgy kl sentral bab dyer tggu at citu..hihi..dyer pki segale khazanah yg aku ka'c at dyer taw..emang larh aku suke en bla dyer pki pemberian aku..itew owang tader pic at times..tp at klcc ad larh..bab ad phographer..hihi..eyh lper wktu at times yg pling aku taleyh lpe time dyer ka'c aku jam tangan..aku suke bangat sih..sumpa ta leyh lpe,..
hmmmm..penad cangat dua ary bejalan..aku akan cimpan segale kenangan indah niey dlm ingatan aku..takan penah aku melupekanny.. <3

ap yg di baca adlah ap yg menjadi kenyataan.kenyataan adlh hakikatnya,tak dpt diubah melainkan menerima sama ada baik @ sebaliknya.terima kasih kerana sudi mmbaca

No comments: