Pages

22 December 2011

ada ap dgn cinta lelaki??
bernilaikah cinta lelaki itu??
hmmmmmm..sekian lama aku mencari jwpn ini dan akhirnya kini aku menemui jawapannya..
memang selame ini aku menganggap dia tiada ertinya dlm melayari cinta ini..aku menganggap dia mencinta aku tanpa keikhlasan..lalu aku mengkhianati cinta dia..tapi sehingga kini dia petah dengan sikap aku.aku sengaja menguji dia.tp kini aku mulai melihat ada kejujuran dan keikhlasan di dalam hatinya..aku slh selame ini.aku menganggap tiada cinta untk aku dari dia.tp hakikatnya cintany lebih besar berbanding cinta aku padanya.aku merasekan diri aku terlalu bersalah kerana mengkhianati cinta dia.memang aku ta dapat nafikan yg dia tidak pernah menyatakan cintanya pada aku sepertimana aku menyatakan cinta aku terhadapnya.kini aku mengerti bahawa lelaki itu ad caranya yg tersendiri untk meluah rasa cinta merekan pd seorang wanita yg mereka cintai.ialah cuba anda fikirkan secara logiknya.ada ke seorang lelaki yg sanggup menyatakan hasrat hatinya untuk mengambil anda sebagai seorang isteri untuk menemani hidupnya sehingga ke akhir hembusan nyawanya.tidak akn ad lelaki yg pura2 mencinta anda akn menyatakan hasrat sebegitu pd wanita.kerane itu hanya akan merugikan mereke.seorang lelaki itu memang tidak romantik pada zahirnya,jauh di dalam jiwa mereka terdapat satu perasaan yg sangat halus..yg akan melindungi wanita,yg akan membelai wanita,dan yg akn menjerat jiwa wanita.besarkan cinta lelaki itu,..yg selama ini tidak pernah aku fikirkan malah wanita diluar sana juga tidak pernah memikirkannya.hari demi hari kini hidup aku bercahaya.bercahaya denga cinta dia.dia mengihupkan kembali lilin2 yg selama ini telah padam disimbah hujan..
ap yg di baca adlah ap yg menjadi kenyataan.kenyataan adlh hakikatnya,tak dpt diubah melainkan menerima sama ada baik @ sebaliknya.terima kasih kerana sudi mmbaca

No comments: