Pages

16 January 2012

o.k ary niey aku pgy claz dgn keadaan yg ta cehat agy..hmmm.actually na amik mc letter jewp.but mcm mlz lak.ti byk lak yg bolat2 merah dlm attandent..hihi.ta comeyll lah..aku da la sememangny suke skip claz.hahaha..emang ta leyh na nafi larh mende2 tu sume..o.k td dlm claz mkt en..hmmm..ta ap2 nta sowang hambe allah nieyh en..ad ker dyer tny aku at spec mate aku niey sticker ker.hahah.sumpa klaka..asal nmpk cam sticker eyh..kew kaw ad yg ta puas aty..suke aty aku na pki ap mende skli pown..ta kacau wet kaw sesen pown larh..haiyaaaa...plik aku setiap ap jew yg aku pki mst dyer yg akn 1st person tegor..hahah..terse mcm aku sntiase diperhatikan oleh dyer lak.makaceh larh gak bab salu perihatin terhadap aku.huwahuwahuwa..lucu larh kaw nieyh..sumpa wat aku na tegelak,na mencekek kaw.hahahah.sabo jew larh..dr awl aku knl dyer campai larh skang.ad jew yg kaw na bikin aku panas en..td dlm claz ctu lak...aku sumpa nantok gler..haihhh..aku ta paham ap mende alah pown yg diajarny..heheh..otk aku igt na tido jew..
ap yg di baca adlah ap yg menjadi kenyataan.kenyataan adlh hakikatnya,tak dpt diubah melainkan menerima sama ada baik @ sebaliknya.terima kasih kerana sudi mmbaca

No comments: