Pages

11 October 2011

hmmmmmmmm ary nieyh aty aku rase laen cangat..aku ta tahu same ad aku pelu bahagia or sebalikny..tp aty aku berbunge2 jew aserny....senyuman dibibir aku ta lekang....hihi
ap yew citew disebalik semua nieyh..hmmmmmmm..*aneh toi pempuan nieyh
td ciang aku mcg nan dyer,,..hmm o.k la gak..dyer dmm da 4 ary..then aterny may be dmm rindu..so aku pown o.k kan jew larh..aku bajet dyer da rindu family dyer..so aku pown suh la dyer kol parents dyer..sekurang2ny dgr sore diowang dpt ubat rindu diaty..then dyer pown jwb yg dyer rindu dyer pd kuarge da terubat bab dyer da kol pown..cume rindu dyer pd seseowang jew yg lorm terubat..aneh gak la laki nieyh..sape pulak yg dyer rindu..haihh ta mgkin la aku en..so aku pown nan rase sedeyhny ckp agy at dyer suh dyer cary jew owang yg dyer rindu tu...dyer pown tnper aser besalah jwb balik.."2 la igt mlm niey kowt"adoii sakit gak larh aty nieyh..tp sabar..kalu da itu penawar sakit dyer biarkan jew larh en...aku pown terlene..then mlm nieyh td..phone aku berbunyi..aku igtkan manusia manew la pulak yg kol aku awl2 nieyh..ta menyempat pown kalu na kol..hahah..tgk jew skrin pic dyer yg tersembul..agk pelik gak la..ngatkan emergency ap la td..kelam gak larh en..hahah..aku pown agkt..en tetibe terdegr bunyi lgu favourite aku..lgu ap tu..heheh..lgu 'pelengkap hidupku' aku suke ngat lagu tu..
agk pelik larh en..nape dyer ka'c aku dgr lgu tu..ta paham..tp aku agk terkedu gak larh..air mate aku menitis..tp aku menahanny...habis jew lgu tu kedengaran suare dyer...ya ALLAH betape aku rinduny suare dyer..aku tny dyer nape mst ka'c aku dgr lgu tu..dyer jwb untk lepaskan rase rindu dyer at aku..aku teringat mcg dyer ptg td...apkah aku 'seseorang' yg dyer mksdkan tu..aku kew yg dirinduiny..beputar kejap otk aku...hmmmmmmm..dyer wat lwk lak..dyer tny aku nape aku ta nanges...hmmm aku pown emang tana dyer taw aku nanges...biarlah aku cendiri yg tahu...setelah itu aku berbual hny sebentar jew nan dyer..perbualan aku n dyer pown berakhir...hanya tuhan saje yg tahu betape aku rindu akan suareny itu yg dluny seringkali menjadi peneman aku,mendodoi aku..menyakikan untk aku..aku bahgia dyer berbuat sedemikian tehadap aku....
-itulah cerite disebalik aty aku mlm nieyh..hehehe-
ap yg di baca adlah ap yg menjadi kenyataan.kenyataan adlh hakikatnya,tak dpt diubah melainkan menerima sama ada baik @ sebaliknya.terima kasih kerana sudi mmbaca

No comments: