Pages

09 October 2011

di pagi yg sunyi nieyh betambah sunyi aty aku rase...aku ta taw knp mst aku sedeyh...sekian lame aku menahan air mate aku tp ternyate saat ini aku ta mampu lgy menahan air mate aku dr menitis membasahi bumi...ya allah aku ta sekuat perempuan laen...aku ad owang yg aku cinte..malah aku aku cinta dyer lebeyh dr segalenyny..emang ta heran la kan pekare mcm nieyh belaku lgy..dyer kerap kali meninggalkan aku cendirian...tp kali nieyh pasaan aku berbeda dr sebelormny,,,haty aku terase pedih sangat dibiarkan cendiri..aku da ta puny kekuatan..aku boleyh paham kalu dyer bz dgn examination weeks dyer..aku paham..tp takan larh sesaat pown dyer ta punyer maser untk aku..itu larh yg wat aku rase sakit sangat...sedangkan aku ta pena ad alasan untk dyer...knp seringkali dyer sakiti aty aku??ap salah aku pd dyer..ap sebenarny yg dyer ignkan drpd aku??haty niey da puas dilukai..tlg la awk behenti melukai aty sy...sy syg awk..ta boleyh ke awk paham haty sy..ta boleyh ke awk hargai cinta sy..awk tahu antare ramai2 lai awk larh yg paling kejam mmberi cinta kpd pasangannya..tp sy bediam juew sabab sy redha...awk tetap yg terbaek dlm idop sy..sy hargai awk..sy belai awk..tp awk ta penah na belai sy same seperti sy belai awk..knp??
ary nieyh da bape ary awk tgglkan sy..awk biarkan sy kesunyiaan..sy ta paham dgn awk..sgt ta paham...
awk kalulah awk da memerlukan sy dlm idop awk..tlglarh lepaskan sy..jgn larh awk perkotak katikkan cinta sy..sy ta sggp lgy disakiti..sy da penad dgn pemainan awk..cinta sy hanya larh untk seorang lelaki yg benar2 mencintai sy....
emang benar pedih raseny kalu awk ucpkan slmt tggl pd sy..tp biarlah sy sakit skrg dr sy akn sakit dikemudian ary....ap pown yg terjd awk tetap sy syg..name awk tetap terukir diaty sy
setiap titisan air mate yg megalir ini ats name awk adlah air mate yg sgt beerti wat sy...kerane setiap tititsan air mate ini ibarat pengorbanan sy untk awk...

                              ....sy tahu sy cintakan awk fiszie...
ap yg di baca adlah ap yg menjadi kenyataan.kenyataan adlh hakikatnya,tak dpt diubah melainkan menerima sama ada baik @ sebaliknya.terima kasih kerana sudi mmbaca

No comments: